button

Aktualności

Od 13 kwietnia 2018 roku anonimowi użytkownicy oraz ci, którzy nigdy nie korzystali z goo.gl przed 30 marca 2018 roku nie będą mogli już skracać linków przy użyciu tej usługi.

czytaj więcej

Szanowni Klienci,

uprzejmie informujemy, że w dniu 2 kwietnia Biuro Obsługi Klienta Naszej firmy będzie nieczynne.

czytaj więcej

Crawl Budget, nazywany również budżetem indeksowania witryny, określa liczbę stron, które robot Google jest w stanie zaindeksować w obrębie domeny.

czytaj więcej

Od czasu, gdy Google praktycznie zmonopolizował rynek wyszukiwarek internetowych, każdy właściciel strony dąży do tego, by jego strona znalazła się jak najwyżej w wynikach wyszukiwania tego serwisu.

czytaj więcej

Domeny z historią, na których znajdują się wartościowe teksty zapleczowe są bardzo pomocnym narzędziem w pozycjonowaniu. Jeśli nie są one zaspamowane i posiadają linki przychodzące, będą doskonałą bazą pod zaplecze. 

czytaj więcej

Landing page, jako jedno z podstawowych narzędzi marketingu internetowego. Jaka jest jego funkcja i jak efektywnie go wykorzystać? 

czytaj więcej

Sklepy internetowe od dawna konkurują ze stacjonarnymi. Co więcej, ten rodzaj handlu nieustannie się rozwija i sukcesywne poszerza grono odbiorców oraz klientów. Z jednej strony sprzedawane produktów taką drogą jest o wiele łatwiejsze - a z drugiej trudniejsze, gdyż wzrasta konkurencja.

czytaj więcej

Z okazji zbliżających się Świąt Bożego Narodzenia życzymy wszystkim zdrowych i spokojnych świąt, spędzonych w gronie najbliższych oraz sukcesów w Nowym Roku.

czytaj więcej

Dobrym sposobem na dotarcie do określonych klientów jest kierowanie demograficzne Google AdWords, które pozwoli na: dotarcie do właściwych odbiorców, dostosowanie reklam czy stawek. 

czytaj więcej

Współczynnik odrzuceń pozwala Nam dowiedzieć się jaki odsetek użytkowników odwiedzających stronę, opuszcza ją bez podjęcia dalszych kroków, które byłyby oczekiwane przez właściciela witryny. Pozwala on zweryfikować zaangażowanie osób znajdujących się na stronie, poprzez określenie czy po wejściu na stronę dokonują dalszych ruchów na niej czy nie.

czytaj więcej

Jeśli niejednokrotnie zastanawiałeś się czym różni się reklama AdWords od kampanii prowadzonej na Facebooku koniecznie musisz się zapoznać z poniższym artykułem wskazującym na róznice występujące między nimi.

 

czytaj więcej

FAQ jest określane jako sekcja często zadawanych pytań przez klientów. Posiada ona użyteczną funkcje, która pozwala odnaleźć odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania wśród użytkowników.

czytaj więcej