button

Duże firmy i problemy związane z lokalnym pozycjonowaniem

Powszechnym i często spotykanym zjawiskiem jest to, że duże firmy położone w centrum miasta mają poważne problemy z pozycjonowaniem lokalnym swojej działalności. Istotnym elementem, który się do tego przyczynia to jednolity NAP,czyli nazwa, adres, telefon. A dokładnie brak jednolitej polityki pod tym względem, co wpływa zasadniczo na wyniki wyszukiwarki.


Elementem wpływającym na pozycję strony w wyszukiwarce jest Re-branding. Zmiana nazwy firmy połączona z zachowaniem danych takich jak numer telefonu czy adres powodują niejednolitość NAPu, co w konsekwencji oznacza spadek strony w wyszukiwarce. Stare informacje o naszej firmie muszą być zmienione ręcznie w miejscach gdzie zostały zostawione w przestrzeni wirtualnej. Również, gdy otwiera się nowa firma pod tym samym adresem, gdzie wcześniej była prowadzona inna działalność gospodarcza, będzie to miało wpływ na wyniki wyszukiwania i pozycję nowej strony.

NAP

<-center>

Aktualnie nazwa, adres i telefon używane na stronach firmowych, stały się jednym z elementów SEO. Zlekceważenie tego czynnika może zepsuć pozycjonowanie lokalne, a co za tym idzie zepsuć wysoką pozycję strony w wyszukiwarce.