button

Google Call Metrics - AdWords jeszcze bardziej skuteczna?

       Posiadacze stron i sklepów internetowych są nastawieni na znalezienie klientów. Każdy sposób jest dobry. Jednym z nich jest umieszczanie numerów telefonów w reklamach internetowych. Pomysł niezły, tylko czy można ocenić jego skuteczność


  

      Nowa funkcjonalność Google Call Metrics pozwala zmierzyć tego rodzaju połączenia telefoniczne. Dzieje się to przy pomocy wirtualnych numerów telefonów, które pozwalają na przekazywanie rozmów poprzez serwery Google Voice.
        Dzięki temu narzędziu poznajemy godzinę rozpoczęcia oraz zakończenia połączenia. Znamy też długość każdego połączenia. Możemy dowiedzieć się, czy połączenie zostało odebrane, czy też nie. Takie rozszerzenie połączeń w reklamie powoduje zwiększenie jej powierzchni. Pojawia się przycisk "zadzwoń", który automatycznie przekierowuje klientów do reklamodawcy.
Call Metrics nic nie kosztuje. A koszt połączenia, to koszt jednego kliknięcia.

Call Metrics

        Nowa usługa Google oferuje trzy typy konwersji, które są powiązane ściśle z połączeniami telefonicznymi. Pierwsza dotyczy połączeń pochodzących z reklam umieszczanych w wyszukiwarce. Druga mierzy połączenia z witryn desktopowych. Dzieje się to w chwili, gdy właściciel zamieszcza numer Google na swojej witrynie. Trzecia pojawia się w momencie połączenia pochodzącego ze stron mobilnych. Sama konwersja nie jest niczym innym, jak czasem trwania połączenia liczonym w sekundach. Dla każdego typu konwersji pochodzącego z AdWords, można ustalić optymalizację samego połączenia oraz jego kosztów. Klienci będą więc dzwonili częściej korzystając z połączeń Google.

        Call Metrics wspiera biznes lokalny. Jest idealnym rozwiązaniem dla restauracji i sektora usług, dlatego warto zastanowić się nad wdrożeniem tego rozwiązania.