button

Marketing sklepu internetowego w modelu dropshipping.

        Dropshipping to nowa jakość w sprzedaży internetowej. Ten nowy model sprzedaży polega na tym, że wysyłką towaru zamówionego w e-sklepie zajmuje się już nie sam sklep, a hurtownia.


        W praktyce wygląda to tak, że klient zamawia towar w sklepie, a przesyłkę dostaje z hurtowni. E-sklep ma z tego tytułu kilka korzyści - nie musi się troszczyć o zatowarowanie, oszczędza na powierzchni magazynowej, a pracownicy sklepu nie muszą już poświęcać czasu i uwagi na realizację zamówień.

zakupy online3

        Ten model sprzedaży to oszczędność czasu i pieniędzy. Zaletą tego typu rozwiązania jest również to, że współpraca z hurtownią nie wiąże się z wysokimi kosztami, a zaoszczędzony w ten sposób czas można przeznaczyć na promocję i marketing sklepu internetowego.

        Ogromną zaletą dropshippingu jest możliwość zaoferowania klientom bardzo wielu towarów, bez konieczności ich zakupu z hurtowni. Jest to metoda, która przynosi korzyści zarówno e-sklepom, jak i hurtowniom.