button

Remarketing w Google Analytics.

     Polski rynek e-commerce ciągle poszukuje nowych rozwiązań, dzięki którym będzie zwiększać swoje obroty. Dlatego ich właściciele coraz częściej wykorzystują rozwiązania Google Analytics, które umożliwiają dotarcie do wybranej grupy odbiorców.


     Część działań analitycznych odbywa się na poziomie świadomym - w dużych sklepach internetowych bada się ilość wejść na stronę i zainteresowanie wybranymi produktami, aby na tej podstawie tworzyć grupę docelową oraz dopasować ofertę produktową do możliwości klientów finalizujących transakcję zakupem. W oparciu o pliki cookie działa inteligentny remarketing.

Remarketing1

     Jednak nawet sklepy o mniejszym zainteresowaniu ze strony klientów dzięki nowoczesnym rozwiązaniom marketingowym mogą korzystać z potencjału marketingowego innych sklepów.

Analytics1

     To właśnie analiza ruchu na stronach internetowych pozwala na lepsze dopasowanie reklam do potencjalnych zainteresowań danego klienta. Tym razem odpowiedzialny za to jest remarketing dynamiczny, który wymaga zastosowania AdWords i Google Merchant Center oraz wymusza zdefiniowanie różnych zmiennych niestandardowych. Dzięki remarketingowi dynamicznemu możliwe staje się przedstawianie reklam, tych produktów którymi internauta był w szczególności zainteresowany.