button

Skuteczność Facebooka

    Facebook to największy portal społecznościowy w Polsce. W naszym kraju ma on aż ponad 12 milionów użytkowników.


    Jest on ogromną bazą danych, z której chętnie i z powodzeniem korzystają osoby promujące rozmaite produkty oraz usługi.

    Marketerzy zajmujący się badaniem roli portalu we współczesnym marketingu podkreślają, że dzięki niemu można precyzyjnie wskazać jakiego odbiorcy się szuka. Przy określaniu grupy docelowej, do której kierujemy produkt, mamy wygodną możliwość określenia wieku, stanu cywilnego, wykształcenia, czy zainteresowań odbiorcy reklamy.

Facebook6


    Pamiętajmy, że popularny portal dzięki temu, że wykorzystuje piksele monitorujące, sprytnie zamieszczane w witrynach reklamowych, kontroluje nas też poza serwisem. Można wręcz stwierdzić, że reklama w internecie wie wszystko na temat tego, do kogo ma trafić.

Facebook7

    Bardzo ważne dla reklamodawców jest także to, że popularny portal umożliwia powrót z reklamą do osoby, która już odwiedziła daną stronę. Ponowne skierowanie w kierunku użytkownika reklamy, czyli remarketing, pozwala na skuteczniejsze nakłonienie go do zakupu.