button

Google Panda Update 4.1

Aktualizacja algorytmu Panda w celu lepszego promowania małych i średnich serwisów wysokiej jakości.


     Końcem września Google zapoczątkowało pracę nad wdrażaniem aktualizacji algorytmu Panda. Algorytmu, który ma na zadanie znaczne zmniejszenie widoczności stron posiadających niską jakość. Panda 4.1 ma posiadać mniejszy zasięg w porównaniu do swojej poprzedniczki.

To wszystko po to, by dać niewielkim witrynom  możliwość konkurowania z większymi  stronami, których wielkość nie zawsze przekłada się na jakość.

 

Rys.1 Wpis pracownika Google – Pierre’a Far’a na portalu społecznościowym Google+

Panda2

 

Jeśli zauważyłeś więc ostatnimi czasy spadek odwiedzin Twojej strony internetowej, być może stało się to na wskutek funkcjonowania nowego algorytmu.

 

Jakie kroki więc należałoby poczynić, by odzyskać utraconą pozycję swojej strony internetowej?

     Warto postawić na analizę umieszczonych na stronie treści w celu ich późniejszej modyfikacji.Po pierwsze warto skupić się na aktualizacji informacji znajdujących się na stronie. Ważne, by zlikwidować te które są już nieaktualne bądź nieprawidłowe.

     Dla algorytmu Google niezmiernie ważna jest rozległa treść posiadająca wysoką jakość. Warto więc przychylić się w kierunku dodania dodatkowych materiałów czy też  w kierunku poszerzenia treści już istniejących na stronie.

 

W przypadku zastosowania się do powyższych sugestii, strona powinna bez wątpliwości powrócić do poprzedniej, zadowalającej pozycji.