button

Jak odbywa się pozycjonowanie firmy w Google Maps?

Pozycjonowanie w mapach Google wbrew pozorom, nie jest proste i firmy, którym zależny na uniknięciu niskiej pozycji wynikach wyszukiwania, powinny zlecić je profesjonalnej agencji.


Google Maps to usługa, która pełni funkcję nie tylko nawigacyjną, ale również pomagają w odnalezieniu poszukiwanego usługodawcy. Firmy prowadzące konkretną działalność, które chcą pojawić się w wynikach wyszukiwania map Google powinny udać się do agencji, która wykona kilka konkretnych czynności.

Po pierwsze, założy profil firmy w Google. Następnie doda prowadzoną działalność do właściwych usług oraz uzupełni profil o wskazane słowa kluczowe. Kolejnym krokiem, aby firma zaistniała w mapach Google jest zadbanie o odpowiednią jej wizytówkę. Na tym etapie konto firmy uzupełniane jest o grafiki, loga, dane dotyczące jej działalności. Na zakończenie należy dokonać weryfikacji wizytówki. Chodzi o wygenerowanie kodu, który dotrze na adres firmy w postaci papierowej w ciągu kilku dni. Wprowadzenie kodu do profilu jest konieczne, aby firma pojawiła się w wynikach wyszukiwania w mapach Google.

Pozyskanie nowych klientów jest łatwiejsze, kiedy oprócz założenia konta w Google przedsiębiorstwo dba również o optymalizację profilu oraz właściwe, profesjonalne linkowanie. Firma powinna też zadbać o pozytywną rekomendację.