button

Kampanie e-mail marketingowe

Rok 2016 to rok mobile. Dla właścicieli firm oznacza to, że powinni jeszcze silniej skierować swoje działania marketingowe do właścicieli smartfonów. Coraz więcej osób korzysta z urządzeń mobilnych. W ciągu dnia sięgamy po swój telefon aż 140 razy!


E-mail marketing jest najstarszą formą direct marketingu, która wciąż należy do najskuteczniejszych. Jednak przy tworzeniu newsletterów ich twórcy popełniają wiele błędów.

Aby stworzyć atrakcyjny i skuteczny newsletter warto pamiętać o kilku sprawach. Po pierwsze nazwa firmy. Powinna być krótka i zwięzła, bo to pierwszy element, który najbardziej rzuca się w oczy. Najlepiej gdy treść jest maksymalnie spersonalizowana, skondensowana i zachęcająca do odwiedzenia właściwej strony internetowej.

Szczególną uwagę należy zwrócić przy tworzeniu newslettera dla wersji mobilnych. To, co ładnie wygląda na ekranie laptopa, niekoniecznie musi dobrze prezentować się na smartfonie. W tym przypadku również trzeba skupić się na zwięzłości i skondensowanej formie, która pozwoli czytelnikowi na sprawne przyswojenie najważniejszych informacji. Nie warto przeładowywać newslettera danymi, ponieważ istnieje duża szansa, że odbiorca ich w ogóle nie przeczyta. Najlepszy przekaz to taki, który zdaje krótką, atrakcyjną wizualnie relację, zachęcającą do przejścia pod właściwy adres.