button

Nieopłacalne powielanie treści

Sprawna komunikacja to podstawa funkcjonowania każdej rzetelnej firmy. Obecnie wiele przedsiębiorstw poszukuje swoich klientów drogą elektroniczną, dlatego też ważną rolę odgrywa tutaj  wartościwoy content czyli treść.


Jednakże w sieci często dochodzi do wielu uchybień. Wiąże się to z powielaniem treści na stronach internetowych. Duplikowany content nie opłaca się, ponieważ roboty Google bez trudu wychwycą, który tekst został napisany jako pierwszy. Skutkuje to słabymi wynikami w wyszukiwarce. To, z kolei, powoduje zmniejszenie liczby potencjalnych klientów - grupy docelowej, do której chcemy dotrzeć. Powielona treść może też przynosić konsekwencje w postaci dodatkowego transferu, który jest wykorzystywany przez roboty Google.


Content nie może być też przeładowany słowami kluczowymi, ponieważ nadmierna ilość przekierowań prowadzi do znużenia klienta i odciąga go od poruszania się po danej stronie internetowej.
Duplikacja treści to zjawisko dosyć powszechne, ale można się przed nim ustrzec poprzez np. zainstalowanie oprogramowania antyplagiatowego i korzystanie z usług sprawdzonych, doświadczonych copywriterów, którzy rozumieją pojęcie praw autorskich.