Sprawna komunikacja to podstawa funkcjonowania każdej rzetelnej firmy. Obecnie wiele przedsiębiorstw poszukuje swoich klientów drogą elektroniczną, dlatego też ważną rolę odgrywa tutaj wartościwoy content czyli treść.
Jednakże w sieci często dochodzi do wielu uchybień. Wiąże się to z powielaniem treści na stronach internetowych. Duplikowany content nie opłaca się, ponieważ roboty Google bez trudu wychwycą, który tekst został napisany jako pierwszy. Skutkuje to słabymi wynikami w wyszukiwarce. To, z kolei, powoduje zmniejszenie liczby potencjalnych klientów - grupy docelowej, do której chcemy dotrzeć. Powielona treść może też przynosić konsekwencje w postaci dodatkowego transferu, który jest wykorzystywany przez roboty Google.
Duplikacja treści to zjawisko dosyć powszechne, ale można się przed nim ustrzec poprzez np. zainstalowanie oprogramowania antyplagiatowego i korzystanie z usług sprawdzonych, doświadczonych copywriterów, którzy rozumieją pojęcie praw autorskich.