button

Strona produktowa.

Odpowiednio zaprojektowana strona produktowa powinna być nie tylko efektowna, ale też skuteczna. Strona musi bowiem spełniać zarówno oczekiwania jej użytkowników, jak też pomagać w realizacji celów biznesowych.


Podczas jej projektowania należy wziąć pod uwagę tak zwane user experience, czyli całość wrażeń, jakie odbiera użytkownik strony.
Potencjalni klienci powinni znaleźć tam przede wszystkim ceny oferowanych produktów – to zachęca do dalszego korzystania ze strony. Powinna ona również zawierać informacje o tym, czy towar jest dostępny i jakie są koszty dostawy. Szczegółowy opis produktów, zdjęcia i filmy sprawią, że potencjalny klient będzie mógł się przekonać, czy produkt spełnia jego oczekiwania.

Ważne są też informacje o sposobie użytkowania towaru, bezpieczeństwie witryny oraz dostępności różnych wzorów i kolorów produktów. Kupowanie online zawsze łączy się z ryzykiem, dlatego klient powinien wiedzieć czy może liczyć na zwrot produktów, które nie zaspokoiły jego potrzeb. Wygodne formy płatności również są dużą zachętą do korzystania z oferty konkretnej strony produktowej.