button

Bumper Ads - 6 sekund do rewolucji.

Telefon komórkowy dawno już przestał być tylko telefonem. Użytkowników smartfonów stale przybywa, a ich potrzeby zaczynają być dostrzegane.


Bumper Ads to sześciosekundowe reklamy przygotowane specjalnie dla posiadaczy smartfonów. Osoby, które do przeglądania filmów na YouTube używają telefonów, często mają ograniczony transfer, dlatego konieczność oglądania długich reklam jest dla nich irytująca. Jak się okazuje – sześć sekund to wystarczająco dużo czasu, by przekonać odbiorcę reklamy do produktu.

Wystarczy też by zapowiedzieć dłuższą reklamę. Prekursorem w wykorzystaniu tego formatu jest firma Audi, która w sześć sekund zachęca widzów do obejrzenia jej dłuższego spotu. Ta forma reklamy nie pełni funkcji informacyjnej, a skierowana jest do reklamodawców, którzy chcą przyciągnąć nowych odbiorców. Jest łatwa i tania w wykonaniu. Format ten dostępny jest obecnie w Wielkiej Brytanii i będzie sprzedawany za pośrednictwem aukcji AdWords. To prawdziwa rewolucja mobilna, która z pewnością ucieszy reklamodawców i użytkowników smartfonów.