button

CTA: Jak stworzyć wezwanie do działania, które prowadzi do konwersji?

Nasze wezwanie do działania stanowi punkt znajdujący się między konwersją i odrzuceniem. Przyciski „call to action” odgrywają główna role w konwersji w sklepach internetowych.


Istotny jest fakt, iż im więcej wartości i trafności przekazujemy za pośrednictwem wezwania do działania, tym więcej konwersji możemy otrzymać.

Kiedy prosimy kogoś, aby podjął się jakiegoś działania online, osoba ta musi przejść przez nasze wezwanie do działania. Bez znaczenia jest tutaj czy jest to prośba o wypełnienie formularza, pobranie pliku PDF, czy zakup danego produktu.

Lupa2

 

Przy umieszczaniu przycisku CTA należy zwrócić szczególną uwagę na jego rozmieszczenie,kolor, zawartą treść a także rozmiar i kształt.

Powinien być on umieszczony tam, gdzie działanie jest najbardziej oczekiwane, a także powinien być łatwy do znalezienia. Wskazuje to na to, iż nie powienien byc za duży, aby nie odwracać uwagi od sprzedawanych bądź promowanych produktów.

Dodatkowo powinien sugerować konieczność szybkiego działania.

 

Przyciski wezwania do działania są elementem wykorzystywanym w sklepach internetowych. Znajdują zastosowanie przy;

- dodawaniu prioduktów do koszyka,

- wskazaniu klientom, co jest w promocji

-  przedstawieniu większej ilości szczegółów

 

Warto więc zwrócić szczególna uwage podczas pisania wezwania do działania, aby prowadziło ono do konwersji.