Nie ma już raczej na świecie odbiorcy Internetu, który nie wiedziałby co to takiego jest Facebook.
Ten niesłychanie popularny serwis społecznościowy może się pochwalić milionami odsłon dziennie, a jego wielki potencjał już dawno odkryli specjaliści marketingu internetowego z różnych dziedzin. Za ogromnym zaangażowaniem użytkowników podążyły zarówno globalne marki jak i mniejsze lokalne biznesy. Nikogo już zatem nie dziwi, że marketing na Facebooku jest jednym z podstawowych narzędzi utrzymywania zainteresowania i zdobywania klientów.
Klucz do ogromnego sukcesu tego portalu kryje się między innymi w łatwości dostosowania się do zmiennych potrzeb rynku social media dzięki wykorzystaniu najlepszych elementów z innych serwisów społecznościowych. Nie bez znaczenia jest w tym przypadku przewaga konkurencyjna, jaką daje liczba aktywnych użytkowników.
Nie ulega wątpliwości, że najpopularniejszy obecnie portal społecznościowy długo nie odda koszulki lidera żadnej innej platformie.