button

Nagroda YouTube Rewind plebiscytem na najpopularniejszy filmik

       Reklama na Youtube to dziś bardzo silna i prężnie rozwijająca się działalność. Cały czas dodawane są nowe filmiki. W ciągu jednego dnia pojawia się ich około 86 tysięcy.


     Zestawienie YouTube pokazuje najpopularniejsze i najchętniej oglądane obrazy z ostatnich 12 miesięcy.

     Pomysłodawcy i twórcy nagrody Rewind zbierają filmiki w jeden i robią z nich niezwykły miks. Jako kryteria przyjmuje się ilość wyświetleń, komentarze, udostępnienia oraz pozytywne oceny internautów.

    Youtube1

 

     Tegoroczna nagroda jest dla nas szczególnie wyjątkowa, ponieważ uznanie internautów zdobył polski klip SA Wardęga - pies-pająk. Tytułowa postać to pies przebrany za pająka, który straszy na ulicy niczego nie przeczuwających przechodniów. Kanał Wardęgi to świetna reklama wideo na YouTube Zwycięski klip obejrzało już niemal 120 mln ludzi.

      Należy zwrócić jednak uwagę, że w Polsce nie zwyciężył film o krwiożerczym psie-pająku, ale piosenka Karoliny Czarneckiej "Hera koka hasz LSD" pochodząca z 35. Przeglądu Piosenki Aktorskiej. Równie popularny okazał się klip Kate Perry "Dark Horse" oraz polska "Brać" zespołu Eden z Cleo i Donatanem.

 

      Przedsięwzięcia takie jak YouTube Rewind to skuteczna kampania na YouTube, pokazująca, że nasze dokonania mogą zostać zauważone i docenione.