button

Remarketing - przypomnij o sobie klientom

Remarketing to swojego rodzaju informacja powtórna. Za jego pomocą mamy szansę dotrzeć do ludzi, którzy już kiedyś słyszeli o naszej marce, ale jeszcze nie zdecydowali się skorzystać z oferowanych usług.


Telewizyjne reklamy opierają się na powtarzalności. Widzowie są bardziej skłonni kupić produkt, którego nazwę i logo już znają. Tak samo bardziej chętnie klikną w link prowadzący do strony, z którą wcześniej się zetknęli. Sklep internetowy może w ten sposób zyskać znaczne ilości nowych ludzi. Planując powtórne działania marketingowe należy pamiętać o kilku czynnikach. Między innymi o dostosowaniu reklam do konkretnych odbiorców. Komunikat powinien być też spójny z ogólną strategią marki.

Zasadniczo istnieją dwie największe platformy za pomocą których można stosować powtórny marketing. Chodzi mianowicie o Google i Facebooka. Obydwie zbierają olbrzymie ilości danych o swoich użytkownikach. Za pomocą każdej z nich można też sprowokować powrót do sklepu internetowego.