Aktualności

Od 13 kwietnia 2018 roku anonimowi użytkownicy oraz ci, którzy nigdy nie korzystali z goo.gl przed 30 marca 2018 roku nie będą mogli już skracać linków przy użyciu tej usługi.

Szanowni Klienci,
uprzejmie informujemy, że w dniu 2 kwietnia Biuro Obsługi Klienta Naszej firmy będzie nieczynne.

Crawl Budget, nazywany również budżetem indeksowania witryny, określa liczbę stron, które robot Google jest w stanie zaindeksować w obrębie domeny.

Od czasu, gdy Google praktycznie zmonopolizował rynek wyszukiwarek internetowych, każdy właściciel strony dąży do tego, by jego strona znalazła się jak najwyżej w wynikach wyszukiwania tego serwisu.

Domeny z historią, na których znajdują się wartościowe teksty zapleczowe są bardzo pomocnym narzędziem w pozycjonowaniu. Jeśli nie są one zaspamowane i posiadają linki przychodzące, będą doskonałą bazą pod zaplecze.

Landing page, jako jedno z podstawowych narzędzi marketingu internetowego. Jaka jest jego funkcja i jak efektywnie go wykorzystać?

Sklepy internetowe od dawna konkurują ze stacjonarnymi. Co więcej, ten rodzaj handlu nieustannie się rozwija i sukcesywne poszerza grono odbiorców oraz klientów. Z jednej strony sprzedawane produktów taką drogą jest o wiele łatwiejsze - a z drugiej trudniejsze, gdyż wzrasta konkurencja.

Z okazji zbliżających się Świąt Bożego Narodzenia życzymy wszystkim zdrowych i spokojnych świąt, spędzonych w gronie najbliższych oraz sukcesów w Nowym Roku.

Dobrym sposobem na dotarcie do określonych klientów jest kierowanie demograficzne Google AdWords, które pozwoli na: dotarcie do właściwych odbiorców, dostosowanie reklam czy stawek.

Współczynnik odrzuceń pozwala Nam dowiedzieć się jaki odsetek użytkowników odwiedzających stronę, opuszcza ją bez podjęcia dalszych kroków, które byłyby oczekiwane przez właściciela witryny. Pozwala on zweryfikować zaangażowanie osób znajdujących się na stronie, poprzez określenie czy po wejściu na stronę dokonują dalszych ruchów na niej czy nie.

Jeśli niejednokrotnie zastanawiałeś się czym różni się reklama AdWords od kampanii prowadzonej na Facebooku koniecznie musisz się zapoznać z poniższym artykułem wskazującym na róznice występujące między nimi.

FAQ jest określane jako sekcja często zadawanych pytań przez klientów. Posiada ona użyteczną funkcje, która pozwala odnaleźć odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania wśród użytkowników.